Telefonische acquisitie

Laten we eerst eens ingaan op de vraag wat er precies bedoeld wordt met acquisitie in het algemeen, dan ingaan op voorbeelden. Veel advertenties op zoek naar personeel bevatten deze zin: ‘acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld’. Ofwel, bureaus met werknemers hoeven geen contact op te nemen, dat is niet de wens.

Het verschil met warme acquisitie

Acquisitie in het algemeen gaat om het benaderen van potentiële klanten. Dit kan met allerlei vormen van marketing. Gaat het om warme acquisitie is er sprake van een reeds bestaande relatie tussen twee bedrijven of bedrijf en klant.

Neem rechtstreeks contact met ons op
5 dagen per week op 030-3050073 rechtstreeks een medewerker aan de lijn
5 dagen per week, toegankelijk via info@tvvsales.nl
5 dagen per week toegankelijk via het offerteformulier 
5 dagen per week via de chat rechtsonder

Telefonische acquisitie kan absoluut om beiden gaan, de warme en de koude acquisitie. Het gaat dan altijd om een ‘outboud callcenter’, ofwel een telefooncentrale die telefonisch contact opneemt met . Het grote verschil zit hem daarin, dat bij warme acquisitie sprake is van een reeds bestaande band met de bedrijven of klante. Bij koude acquisitie is dit niet het geval, daarom spreken we niet van klanten, maar prospecten.

Wie denkt aan de irritantante telefoontjes op de verkeerde momenten, onderschat de kennis en service van tvvsales.nl Met de juiste technieken, voorbereiding en uitvoering ontwikkelen wij de meest perfecte strategie om alles uit het onderzoek te halen. Het gaat uiteindelijk om de perceptie van de klant en om deze zoveel mogelijk tegemoet te komen. De klant, de doelgroep en de behoeften daarvan, het komt allemaal goed met de perfecte uitvoering van tvvsales.nl.

Training

Maak gebruik van de bijzondere gesprekstechnieken van tvvsales.nl. Een goed begin is immers het halve werk. Van A tot Z, of het nu warm is of koud, de volgende technieken zullen je verder helpen. Als je de doelgroep in kaart hebt gebracht, dan is dit inderdaad een goed begin. Voor beide vormen van telefonische acquisitie, kan het principe hetzelfde zijn. De begroeting is van groot belang, kort en krachtig.

Vervolgens is een openingszin belangrijk, zoals bijv. ‘heeft u van dit/dat gehoord’, of: ‘mag ik uw mening vragen’,etc. Daarna een korte presentatie, echt waar, binnen een halve minuut. Ook in dit opzicht denken wij met u mee. Deze korte uitleg over het product of dienst word took wel ‘elevetorpitch’ genoemd.

Verder is de omgang met de vele diverse soorten tegenwerpingen ook aan te leren, zodat je door de bezwaren heenbreekt, op een positieve manier. Maar ook andere zaken zoals concentratie en standvastigheid zijn van groot belang.

De voordelen van bnb tvvsales.nl

Jij als bedrijf en wij als b2b moeten up-to-date zijn, eigentijds en zelfs futuristisch. Efficiency, helderheid en betrouwbaarheid, dit zijn allemaal zaken die van het grootste belang zijn en gelukkig kenmerken deze woorden onze service. Met de juiste telemarketing lijd je geen verlies, integendeel, het is de investering meer dan waard. Met de juiste strategie gaan wij doelgericht te werk.

Het is namelijk zo ‘no cure no pay’ als het gaat om tvvsales.nl. Geen resultaat, dan geen betaling, zo werken wij. Dit zijn inderaad allemaal voordelen en goede redenen met tvvsales.nl in zee te gaan.