Koude acquisitie tips
Aller eerst over acquisitie: het benaderen van (toekomstige) klanten. Er zijn twee soorte acquisitie; warm en koud. Bij warm is er reeds sprake van een relatie met een beoogde klant, maar bij koud gaat het om het benaderen van mensen die wellicht klant willen worden in de toekomst, met een professionele term gaat het om ‘prospects’.
Neem rechtstreeks contact met ons op
5 dagen per week op 030-3050073 rechtstreeks een medewerker aan de lijn
5 dagen per week, toegankelijk via info@tvvsales.nl
5 dagen per week toegankelijk via het offerteformulier
5 dagen per week via de chat rechtsonder
Tips
Zorg dat je een lijst hebt, met de prospects voor de doelgroep van jouw bedrijf. Doe dit op de juiste tijden, waarop mensen in de gelegenheid zijn om te praten, hiervoor is er informatie via internet.
Een goed begin is het halve werk. Ga uit van de percepei van de prospect, zet deze centraal. Toon interessen en stel vragen. Een goede begroeting, een pakkende openingszin, een presentatie van het product in 30 seconden, zo kom je al heel dichtbij de potentiële klant. Er zijn ook manieren die helpen om met secretaresses om te gaan, zeker als het gaat om hen die je snel willen afpoeieren. Zo kom je tot een vervolggesprek en zelfs tot echte afspraak, om elkaar in levende lijven te ontmoeten.
- Acquisitie
- Warme acquisitie
- Acquisitie kosten
- Acquisitie plan
- Koude acquisitie
- Koude acquisitie 2018
- Koude acquisitie B2B
- Koude acquisitie belscript
- Koude acquisitie tips
- Koude acquisitie training
- Koude acquisitie verboden
- Koude acquisitie voorbeelden
- Telefonische acquisitie
Andere kernworden zijn als het gaat om koude acquisitie geduld, taalgebruik van hetzelfde niveau als de doelgroep, enthousiasme en concentratie. Zo breek je barrieres door, die vaak worden neergezet bij koude acquisitie.
Training
Doe een beroep op de deskundigheid van de b2b van tvvsales.nl. Met behulp van de juiste begroeting, openingszin, de 30 seconden presentatie, gaat het helemal goedkomen met koude acquisitie. Bovnedien zijn er zelfs trainingen die helpen bij het omgaan met secretaresses, die je het liefst meteen afpoeieren. Uiteraard is het niet minder belangrijk om de ‘lead’ (belangstellende toekomstige klant) een vervolgtraject aan te bieden. Doe het daarom goed en ontdek hoe jouw onderneming kan bloeien dankzij koude acquisitie.
Professioneel
Tvvsales heeft alles in huis om dit op de beste wijze te doen. De kosten die eraan verbonden zijn, wegen niet op tegen het effect van koude acquisitie. Wij bieden de beste openingszinnen, de groet, de voorbereiding, maar ook om in concrete termen het product van het bedrijf aan te bieden. Mensen willen geen ellenlang verhaal, maar duidelijkheid. Alles moet aantrekkelijk klinken en hierdoor de aandacht van de hopelijk toekomstige klant trekken. Wij denken van A tot Z met je mee, en behandelen elke klant even aandachtig. Een grote verzekeringsmaatschappij of een zzp-er, beiden krijgen de allerbeste service van tvvsales. Daarom, de beste aanprijzing van je product, beter kun je niet wensen.