Callcenter Utrecht
Utrecht is het knooppunt van Nederland, van veel komen en gaan, maar ook van veel bedrijven die zich gevestigd hebben. Daarom is een callcenter onontbeerlijk voor deze bedrijven. Het is nog lang niet uit de tijd, integendeel, om contact te hebben via de telefoon met de klanten. De mondelinge afspraken en andere zaken die wenselijk zijn, zijn van groot belang.
Associatie
Wat is jouw associatie met een callcenter? Wellicht is deze associatie negatief, zoals callecenters van tijdschriften die je een abonnement wil aansmeren. Of als het andersom is, je belt met een callcenter en niemand weet het antwoord op je vraag of kan je klacht in behandeling nemen, zodat je telkens wordt doorverbonden en tevergeefs.
Gelukkig kan het anders, heel anders zelf met 2b2 van tvvsales.nl. Het opzetten, starten en uitvoeren van een callcenter kun je als bedrijfsleider met een gerust hart aan ons over laten.
Neem rechtstreeks contact met ons op
5 dagen per week op 030-3050073 rechtstreeks een medewerker aan de lijn
5 dagen per week, toegankelijk via info@tvvsales.nl
5 dagen per week toegankelijk via het offerteformulier
5 dagen per week via de chat rechtsonder
Met de beste software, de juiste gesprekstechnieken kan het callcenter overal goed voor zijn, voor research, het afhandelen van klachten, het opnemen van bestellingen, of advies en informatie verstrekken. Een callcenter is een belangrijk onderdeel van de algemene marketing. Bij tvvsales.nl doen we dit allemaal, daarom ben je gegarandeerd aan het juiste adres. De modernste ontwikkelingen op het gebied van een callcenter wordt door ons gevolgd en altijd aangepast. Een callcenter kan er zijn voor diverse doeleinden, daarom gaan we hier dieper op in.
Outbound/inbound/ebound
Hoewel deze termen misschien al vertrouwd voor je zijn, kan het helpen om dit toch nog eens goed op een rijtje te zeten. Het doel van de callcenter wordt uiteraard bepaald door jou als bedrijfsleider of door jullie als team. Vanwege de diverse doelen van een callcenter, zijn er ook diverse mogelijkheden.
Inbound
De klant belt met het bedrijf, bijvoorbeeld als het gaat om verkoop van producten, zoals meubels. Zo kan de klant informatie vragen, uitleg over gebruik of klachten doorgeven, als het niet is wat de klant had verwacht. De medewerkers moeten hierbij overall op voorbereid zijn zoals agressie, onbegrip bij de klant en vrijwel alle vragen zelf beantwoorden.
Als je als bedrijf zelf contact op wilt nemen met de (toekomstige) klanten of doelgroep, gaat het om outbound telefoonverkeer. De reden van dit contact kan van alles zijn, aanbiedingen door te geven,of om gegevens van de klant te vragen voor research. Zo kun je je product(en) nog beter afstemmen op de doelgroep. Bovendien kun je gebruik maken van de beste gespreksvormen van tvvsales.nl. Zo kun je de data in ontvangst nemen en je beleid erop afstemmen. Om hoge kosten te vermijden geven wij ook tips als het gaat om de efficiency. Bovendien komt het outbound telefoonverkeer vaker voor bij bnb en werkt het uitstekend, daarom, stap over de negatieve associatie heen.
Bij ebound is het initiatief weer bij de klant. Deze kan een (gratis) telefoonnummer doorgeven dat zoveel mogelijk of zelfs altijd bereikbaar is.
Strategie
Dit is van uitermate groot belang. De strategie voorbereiden, uitvoeren en evalueren, gebeurt met behulp van b2b van tvvsales.nl allemaal. Het traject maken we van A tot Z af. Mochten er onderweg aanpassingen moeten worden gemaakt, dan zorgen wij daarvoor. In overleg met de klant, die bepaalt hoe het traject zal lopen, wij houden rekening met jouw wensen. Stap vor stap wordt alles uitgewerkt en zorgvuldig bepaald wat het op moet leveren, meer (vaste) klanten, meer omzet, meer verkoop van het product of nog meer dan dat. Indien de doelen worden niet bereikt worden, dan is er sprake van ‘no cure, no pay’.
Daarom, neem contact met ons op, vraag om advies, informatie en offertes, alles geheel gratis en vrijblijvend, dat is de service van tvvsales.n